همشهری آنلاین: فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از اجرای طرح مردم یاری این نیرو در روستای نانگ و باغوی شهر بندرعباس با هدف ارتقای سطح سلامت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار و کمک به مردم آسیب پذیر خبر داد.

طرح مردم یاری

به گزارش ایرنا، امیر دریادارحسین آزاد در مراسم اجرای این طرح در منزل یکی از خانواده های نیازمند بندرعباسی افزود: این اقدام در راستای ارتقاء سطح معیشت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار انجام می شود.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک به هم نوع را افتخار خود دانسته و بر خود لازم می داند علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در کشور بخصوص در مناطق مرزی، در هر زمان و مکانی به مردم مناطق محروم مرزی و کم برخوردار کمک و یاری برساند.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا اظهارکرد: طرح مردم یاری در راستای خدمت رسانی به مردم در ارتش بنا نهاده شده است و از اول انقلاب هم ثابت کردیم و با پیمان خونی که با مردم و رهبری بسته ایم هر جا که لازم و نیاز بوده از مردم و کشور دفاع کردیم.

دریادار آزاد یادآورشد: معتقدیم اعتماد متقابل مردم و نیروهای مسلح می تواند باعث امنیت پایدار در جامعه شود.

در این طرح به تعداد300 بسته حمایتی شامل اقلام غذایی و خوراکی ضروری به خانوارهای مناطق کمتر برخوردار بندرعباس اهدا شد.

طرح مردم یاری روستای شهید نانگ و باغوی بندر عباس همزمان با ولادت امام حسین(ع) با حضور امیر دریادار آزاد فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، حجت الاسلام حیدری مدیر عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از کارکنان منطقه یکم امامت نداجا اجرا شد.

کد خبر 368499

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha